close

 

If I woke up without ya, I don't know what I would do

要是一覺醒來見不到你 我真不知怎麼辦

Thought I could be single forever till' I met you

想著會永遠單身 直至遇見了你

Usually don't be fallin', be fallin', fallin' first

總是告訴自己不要沉淪 卻已先淪陷

You gotta way of keeping me comin' back to back

你總有圈住我的方法

I just found out, the only reason that you lovin' me

我只知道唯一的原因是你愛著我

Was to get back at your ex lover but before you leave

你原本要回到你前任的懷抱

Usually I would never, would never even care

但在你離開之前 我從不會在意什麼

 

Baby I know she creepin', I feel it in the air

親愛的我知道她是情不自禁 我感覺像空氣那般容易看清

Every night and every day (Every day)

整天整夜

I try to make you stay

我都想把你留下來

But your

可是你

 

 

Savage love

你那般狂野的愛

 

Did somebody, did somebody

是不是有人

Break your heart?

打碎了你的心?

Lookin' like an angel

看起來真像個天使

But your savage love

可是你那狂野般的愛

But when you kiss me

可當親吻我的時候

I know you don't give two fucks

儘管我知道你一點都不在乎

But I still want that

可我仍然迷戀於你的吻

 

Your savage love

你那狂野的愛啊

Your savage lo-lo-love

你那狂熱的愛啊

Your savage lo-lo-love

你那充滿野性的愛啊

You could use me

你可隨時利用我

'Cause I still want that (Your savage)

因為我始終迷戀著(你那狂野的愛)

 

 

Baby, I hope this ain't karma 'cause I get around

親愛的 我希望這不是因果報應 因為我一靠近

 

You wanna run it up, I wanna lock it down

你就想著逃開 但我卻想著把他牢牢鎖住

Usually don't be fallin', be fallin', fallin' first

總是告訴自己不要沉陷 卻已先淪陷

You gotta way of making me spend up all my cash

你有著讓我傾盡我所有積蓄的方式

 

 

Every night and every day (Every day)

整天整夜

I try to make you stay

我都想著把你留下

But your

可是你

 

Savage love

你那般狂野的愛啊

Did somebody, did somebody

是不是有人

Break your heart?

打碎了你的心?

Lookin' like an angel

看起來像個天使一樣

But your savage love

可是你那狂野般的愛

But when you kiss me

可又當親吻我的時候

I know you don't give two fucks

儘管我知道你一點都不在乎

But I still want that

但我仍然迷戀著你的吻

 

 

Your savage love

你那狂野的愛啊

Your savage lo-lo-love (Ohh)

你那狂熱的愛啊

Your savage lo-lo-love

你那充滿野性的愛啊

You could use me

你可隨時利用我

'Cause I still want that your savage love

因為我始終迷戀著你那狂野般的愛

 

(Ooh la-la-la-la, ooh la-la-la-la)

Your savage lo-lo-love

你那狂野般的愛啊

(Ooh la-la-la-la, ooh la-la-la-la, ooh)

Your savage lo-lo-love

你那充滿狂熱的愛啊

(Ooh la-la-la-la)

You could use me

你可隨時利用我

(Ooh la-la-la-la)

Baby

親愛的

 

Savage love(Oh, girl)

你那般狂野的愛啊

Did somebody, did somebody

是不是有人

Break your heart?

打碎了你的心?

Lookin' like an angel

看起來像個天使一樣

But your savage love

可是你那狂野般的愛

But when you kiss me

可又當親吻我的時候

I know you don't give two fucks

儘管我知道你一點都不在乎

But I still want that

但我仍然迷戀著你的吻

 

Your savage love (Savage love)

你那狂野的愛

Your savage lo-lo-love (Ooh, yeah)

你那般狂熱的愛啊

Your savage lo-lo-love

你那充滿野性的愛啊

You could use me

你可隨時利用我

'Cause I still want that your savage love

因為我始終迷戀著你那狂野般的愛

 

arrow
arrow

    Lynn_阿凌 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()