close

 

Lelah ku terdiam melihat kelakuan mu

累了的我只能靜下來,看著你的行為
Kau permainkan ku sesuka hati mu

你隨意地玩弄了我
Lelah hati ini menahan kepedihan ku

我的心累了,忍耐著我的痛
Apa kau merasa yang aku rasakan

你是否能感受到我的感覺

Menangis ku saat mendengar kau dengannya

我哭了,當我聽到你跟他
Terluka hati ku tersiksa batin ku

心受傷了,我的心靈受到折磨

 

Teganya kau permainkan hati ku

你真的狠下心,玩弄我的心
Teganya kau buat ku menangis

你真的狠下心,讓我哭泣
Aku yang selalu mencintaimu

一直深愛著你的我
Sampai akhir hidupku

一直到生命的盡頭

 

Teganya kau permainkan hati ku

你真的狠下心,玩弄我的心
Teganya kau buat ku menangis

你真的狠下心,讓我哭泣
Aku akan pergi dari hidup mu

我將會離開你的生活
Walau sakit hati ku

雖然我的心很痛

 

Lelah hati ini menahan kepedihan ku

我的心累了,忍耐著我的痛
Apa kau merasa yang aku rasakan

你是否能感受到我的感覺

Menangis ku saat mendengar kau dengannya

我哭了,當我聽到你跟他
Terluka hati ku tersiksa batin ku

心受傷了,我的心靈受到折磨

 

Teganya kau permainkan hati ku

你真的狠下心,玩弄我的心
Teganya kau buat ku menangis

你真的狠下心,讓我哭泣
Aku akan pergi dari hidup mu

我將會離開你的生活
Walau sakit hati ku

雖然我的心很痛

 

Teganya kau permainkan hati ku

你真的狠下心,玩弄我的心
Teganya kau buat ku menangis

你真的狠下心,讓我哭泣
Aku akan pergi dari hidup mu

我將會離開你的生活
Walau sakit hati ku

雖然我的心很痛

 

Teganya kau permainkan hati ku

你真的狠下心,玩弄我的心
Teganya kau buat ku menangis

你真的狠下心,讓我哭泣
Aku akan pergi dari hidup mu

我將會離開你的生活
Walau sakit hati ku

雖然我的心很痛

arrow
arrow

    Lynn_阿凌 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()