close

 

There were times we would drive 'til the sun broke

我們曾多次在夜晚開車狂歡直到破曉
Through the black of the night on a wide road

穿越黑夜奔馳在寬廣的路上
Paved in dreams that led me back to you

成真的美夢引導我通往你的路
Lit a spark in the dark, gave me no choice

點燃黑暗中的光,讓我別無選擇
In the night you're a light in the white noise

黑夜中你像是白噪音一樣的光
Suddenly, my heart said something new

突然間  我的心有了不一樣的聲音

 


In your eyes, I swear I feel forever

在你眼中,我發誓我感受到了永恆
And I'm falling into the deepest part of you

而我愛上最深處的那個你
In your eyes, I feel my heart surrender

在你眼中,我感覺我的心失去了抵抗
As your love breaks through

當你的愛穿越一切
I'm lost inside your deep blue

我迷失在你深海般的藍色
Inside your deep blue

在你深海般的藍色


Passing clouds, skipping stars

經過白雲,跳過星星

when I got you

當我得到你
In your arms cover scars like a tattoo

我在你懷裡那像刺青一樣的傷疤上
Rescue me and put back all the pieces

拯救我將我拼成完整的圖案
How did I miss the times that you came through?

我怎麼會錯過了你的過去?
When every glance was a chance I was blind to

當每一眼都成為我盲目的機會
Now I see you're everything I needed

現在你已經是我所需要的全部

 


 

In your eyes, I swear I feel forever

在你眼中,我發誓我感受到了永恆
And I'm falling into the deepest part of you

而我愛上最深處的那個你
In your eyes, I feel my heart surrender

在你眼中,我感覺我的心失去了抵抗
As your love breaks through

當你的愛穿越一切
I'm lost inside your deep blue

我迷失在你深海般的藍色
Inside your deep blue

在你深海般的藍色

arrow
arrow

    Lynn_阿凌 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()